Pages

Like Us Facebook

The Times

Salam,

Sudah lama sgt2 aku xposting apa2... bukan bz sgt pun, cuma berpura2 bz shj... alasan utama aku xcukup masa... tapi sebenarnya sgt cukup. Semester ni merupakan semester yang paling mencabar dalam hidup aku... Sehingga sekarang aku masih bermain dengan perkara2 yang berbisa.. huh,. mmg berbisa.

Apa2 pun yang kita buat, mestilah ada yg utama, ada yang terpenting.. Mana2 kerja yang kita lakukan mestilah mempunyai objektif yang jelas.. Objektif aku hanya satu, mencari redha-Nya, namun, jalannya bagi mencari redha Ilahi xsemestinya sama bagi setiap org...

Yang terpenting, aku di johor sebagai perantau, hanya sebagai pelajar, pelajar yg bisa ke kelas dan balik kelas... lepas tu melagho sket... itu je.. Namun, hidup seperti tidak mencukupi dengan apa yg ada, dikatakan bosan dan mahukan sesuatu kelainan... Sehingga sekarang aku bersama rakan2 aku, sudah beberapa kali memasuki expo2, dan exhibition kearah mencari kelainan..

Semester ini, utk projek yang sebelum ini, sudah melepasi tahap di universiti dan bakal bergerak ke Malaysian Technology Expo di PWTC, 2-4 Feb ini. Suatu masa yang agak dinantikan oleh rakan2 aku... Penyu, manusia yg paling suka akan event sebegini.. Semester lepas di INATEX, kita tidak mengharapkan medal, namun itu yg kita perolehi, makanya, di MTE kali ini, objektif kita sepatutnya seperti biasa, kalah itu perkara biasa.. jika menang itu, rezeki namanya...



Setiap projek yg kami lakukan, tidak ada sebarang kredit diperoleh, hanya suka semata2... buat projek just for fun, dgn harapan bleh g jalan2... hehe... so, utk litar2 projek tu, udah settle. tinggal nk mencantikkan lagi jer. Muhsin mampu menjadikan ia lebih segar bugar dgn spray clear.

Perkara lain selain sbg pelajar, dgn kewujudan radio amatur, program ARDF, program yang pertama di Johor Bahru, Satu lagi bende yang sengaja dilakukan atas alasan bosan.... Program ni bakal berlangsug pada 30 Jan, 2010, 2 hari sebelum event MTE, sehari sebelum event MTE la lebih kurang.. Semester otak aku agak ligat mencari ruang membahagikan masa utk ketiga-2 benda... belajar, program, MTE...

p/s : seb baik PSM aku ada rakan2 yang tlg buatkan.. tq my friends, penyu, mohsin, raden

3 comments:

  |yanA Azizi|

January 16, 2010 at 12:33 AM

buat kan psm aku lak!!..T_T

  pidot86

January 17, 2010 at 3:27 PM

ko kene suruh penyu, raden, muhsin. diaorg yg buatkan psm aku.. aku xtahu ape2.. tetibe je dh siap... thanks to my beloved friends.. haha

  pidot86

January 17, 2010 at 3:27 PM

ko kene suruh penyu, raden, muhsin. diaorg yg buatkan psm aku.. aku xtahu ape2.. tetibe je dh siap... thanks to my beloved friends.. haha

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed