Pages

Like Us Facebook

5/5/1960

5 may dh lepas.. hari ini sudah 9 may 2010.
5 may merupakah hari kelahiran seorang insan yg amat aku syg .
beliau lahir ke muka bumi ini dengan amanat dan tugas yg amat berat.
utk patuh kpd printah Allah SWT.

segala benda yg dia buat... sentiasa di mlut dia,
kerana Allah SWT.
sehinggakan aku xmampu lagi utk berkata2.

beliau insan yg amat aku cintai,
kerana dia aku disini,
kerana dia aku berilmu
kerana dia aku berdiri,
kerana dia aku tahu apa tugas aku dimuka bumi,

org pertama aku kenal adalah dia..
dan dia org yg mengajar aku segalanya..

setiap kerja dia tidak mengharapkan org laen.
klo dia mampu selesaikan.. pasti seorang diri dia selesaikan..
dia tmpt aku mengadu segala suka dan duka..

dikala aku buntu dengan pelbagai pilihan
dia tmpt aku merujuk..
cukup sekadar aku cerita yg basic..
jika itu kata dia..
itulah pilihan aku..
*aku xsuka pilihan

rambut aku dia jugak yg potong...
baju seluar aku dia jugak yg beli..
aku xreti nk beli.. klo ak yg beli..
mesti ada yg xkena.. itu dan ini..
xberbaloi la.. rugi la..
tp bila dia yg belikan...
cantek ke tidak ke..
itu je yg ade.. pakai je lah,,
nk byk songeh plak.. hehe

kekadang aku merasakan.. tiada guna aku hidup tanpa dia..
apa terjadi berbalik kpd asas kehidupan.. kerana ALLAH SWT..
itulah pesan dia..

hepy besday mom
dan juga selamat hari ibu kpd beliau...


aku sudah besar... dan dia makin tua..
kalau aku x besar adakah dia x akan tua ????????
huhuhu !!!

p/s : hepy besday to u too.. yana azizi

2 comments:

  |yanA Azizi|

May 10, 2010 at 4:41 PM

yeah.. happy birthday mak pidot!!.

oh, walaupun name aku sipi2 je kat bawah tu, neway thanks ye pidot!. hehe =p

  pidot86

May 10, 2010 at 4:51 PM

hehe.. :P

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed