Pages

Like Us Facebook

Gmail Gua kena Hack, What the Heck !!


9 pgi bukak email.. gmail suh tukaq password.. wajib.. haha.. siap 8 digit lagi.. serius leceh.. dulu 6 digit ok ja.. katanya ada unusual operation with yr email.. what the heck.. skali salah satu dlm inbox.. email delivery failure.. bende neh.. tgk2.. aku da send kuar. kol 4.58 pagi.. jadahnya.. aku tgh tidoq kot.. then.. 6 minute lepas tu.. delivery failure notification.. hah.. sudah.. punggah..

apa kes nie.. salah sapa neh.. adakah salah network celcom.. surf internet kena pakai proxy server.. adakah punca dia disitu... aku da la xreti bab network nie.. waduh2..

boleh jadi teamviewer5 tuh.. ntah la.. what the heck... !!!!

2 comments:

  PaaNz

October 9, 2010 at 8:24 PM

Muahahahhahahahaha

padan muka ang...
lain kali tgk link tu dulu..
konfem ka kena hacked nie?wakakkakakak

  pidot86

October 9, 2010 at 8:30 PM

dia send aku tgh tidoq..
link apa ntah dia send.. haram betoi.. ramai plak tu dia p cc... seb baek semua fail... klo tidak masalah gak tuh.. hahaha

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed