Pages

Like Us Facebook

Ape Salah Aku ?

When i say i'm in comfort zone,, actually i'm not. when i say i'm great, it doesn't means i'm good.

When we are getting older.. alot of scene and situation had left us. Dalam masa kita melayan kehidupan, byk janji2 manis yg dilafazkan, tanpa mengira kedudukan dan kemampuan yg kita ada. segala janji manis xmungkin semua kita berjaya lunaskan, tp ada yg mampu,.. kadang2 janji2 manis sebagai pemanis kata dlm bergurau senda.

for this matter, aku terasakan terlalu byk janji2 manis yg xmampu aku lunaskan.. maafkan aku wahai sahabat2, rakan2 taulan, adik2, mak abah...

2 comments:

  saher

February 20, 2011 at 6:44 PM

ermm xpe aku pun dah lama maafkan ko...kita sama2 manusia mmg xpernah terlepas dari kesilapan..

  pidot86

February 21, 2011 at 12:42 AM

tq saher...

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed