Pages

Like Us Facebook

Hati Berdebar2

Assalamualaikum,

Aku rasa sungguh bersyukur kerana berjaya menghabiskan exam2 paper aku, walaupun ada yg aku tinggal kosong sbb tak tahu langsung.. ok2.. Aku tak nak citer panjang pasal kisah aku jawab soklan.. hehe... tutup citer tu...

Yang penting kawan2 aku bleh jawab dengan tenang hati lagi gumbira.. hehe.. Ok.. oleh kerana exam dh habis.. masa menunggu result adalah yg paling aku tak suka.. sbb.. mmg aku tak suka.. hehe..

Dan aku rasa kawan2 aku pun berdebar jugak menunggu result... Tahniah kepada kita yg telah berjaya mengharungi sem ini dengan tabah dan sabar...

Tak lupa juga kepada Syed serta Zikr yg udah tamat pengajian Degree... Tahniah2... Mereka nie kuar ketika saat2 genting, Namun, jika Allah SWT mahukan sesuatu, mesti terjadi sesuatu dengan kehendakNya.. maksud aku.. susah mcm mana pun nk cari keje, klo Dia nak kasi, mesti dapat jugak... Alhamdulillah dan tahniah bagi yg udah dapat keeja...

Cuti 3 bulan kena buat latihan industri plak.. asalkan masa xrugi sudah.. hehe

selamat bercuti..

adiios...

5 comments:

  Anonymous

May 4, 2009 at 11:37 PM

hahahahahaha..btul2, masa menuggu result..semoga berjaya..

  Anonymous

May 4, 2009 at 11:38 PM

hahahahahaha..btul2, masa menuggu result..semoga berjaya..

  pidot86

May 5, 2009 at 2:51 AM

semoga berjaya rakan2 ku

  Anna R.

May 5, 2009 at 7:17 AM

oh oh LI gak eyh?
chayok! chayok! ;)

  pidot86

May 5, 2009 at 2:57 PM

yup... Li oh Li..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed