Pages

Like Us Facebook

Cukup Sekadar Itu

Assalamualaikum,

Pagi ini aku bangun lagi atas satu sbb, hari ini aku bangun lagi atas dua sbb, tiap hari aku bangun atas byk sbb.. hehe.. apa benda aku melalut pagi2 nie... Dh lama aku xbuat posting. Rasa macam bersawang pun ada kat blog nie.. tapi tak mengapa, kerana sawangnya hanya org tertentu je bleh nampak... ape jenis org itu saya tak tahu..

Hari ini adalah hari terakhir utk paper akhir semester ini, ramai yg udah pulang meninggalkan beberapa kerat lagi di kolej tersyg nie..hehe... Setelah berjuang menjawab soklan2 yg kekadang aku pun xtahu jawapannya, kekadang yg aku pun xterpiki jawapannya... kini hanya tinggal satu saja lagi sebelum tamat semester ini..

Hari ini tingggal paper VLSI .. yang dh lepas C++, micro-p dan micro-e.... yes.... tinggal satu paper.. Susah betul dengan satu paper nie, banyak betul dugaan.. member2 pakat balik, kita dok study lagi.. adusss.... tu je lah dugaan paling besar dan berat .. hehe..

Ok lah... aku nk sambung study lagi sikit sebelum membuang segalanya.... Apa2 pun, aku mengucapkan tahniah bagi yg udah selesai, dan selamat berjuang bagi yg mcm aku lagi.. hehe...

adios....

2 comments:

  saher

May 3, 2009 at 7:58 AM

hahaha pagi2 lg ko dah ngigau siannyer...hihihi........

  pidot86

May 3, 2009 at 8:20 AM

hehe... ngigau buat kali terakhir utk sem nie..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed