Pages

Like Us Facebook

Puasa... Ibadah demi Juadah Berbuka

Style dk tajuk aku... tlg la ckp style.. aku igt klo budak2 dulu.. nk posa ja.. huh.. best gila.. sbb bakal berhari raya.. dan duit pun bleh dpt byk... tapi skang laen... sampai tiada apa sehingga sebelum maghrib tadi... azan maghrib tdi ja aku baru start rasa mcm mendebar sket... tu pun sbb terima msg dari rakan2... dan sanak keluarga... byk jugak msg2 yg unik, pelik dan tersentuh dek hati.. hehe...

"Selamat menyambut Ramadhan Al Mubarak" semuga kita tidak lupa Renew Lesen Mulut, Servis kan Hati, Kawal Kadar Pencemaran Mata & Telinga, Pelihara lah Enjin Perut, Tax Minda & Cukai Kesabaran..anda mungkin salah seorang pemenang Anugerah Malam Lailatul Qadar 2009..Ayuh berbanyak kan IBADAH & berAMAL Jariah pd Ramadan ini.selamat berpuasa .


nie msg dari mak aku.... agak unik bagi aku sbb aku kan kolot sket.. hehe....

apa2 pun.. aku ucapkan kepada semua.. selamat berpuasa.. tapi bagaimana kita nk menyambut puasa.. hanya lah dengan mengikut kehendak Ilahi.. itulah cara kita menyambut...





p/s : jgn la niat mcm aku punya tajuk posting

1 comments:

  rahman

August 23, 2009 at 5:44 PM

terliur aku tengok juadah kat atas.. :)
selamat berpuasa..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed