Pages

Like Us Facebook

Mase kecik2 aku Mmg Kecik... haha

penyu... aku xmo buat dh... aku xigt...

1.
Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?


hrmmm.. kawan ramai, tapi yg rapat hanya sekerat... yg rapat nie bila buat jahat sekali. haha
pojan, hanip, shul - terkenang masa kene kejar ngan anjing lahanat... sial punya anjing..

2.Apakah permainan masa kecik yang anda ingat

polis entry - aji ligan - plg best time tadika.. aku tadika plak 2 tahun....

3. Kalau anda bergaduh dengan kawan anda

baju koyak dan kotor... mak aku tanya kenape aku ckp jatuh jatuh mase main2 td.. haha

4.Di kawasan manakah tempat faveret anda bermain

taman2 permianan, sawah padi


5. Apakah cita-cita anda masa kecil?

haha... jadi polis.. sbb bleh main kejar2 ngan penjenayah.. bleh tembak betul2... bleh over2 guna radio.haha.. pastu plak polis nie badan dia tegap jer.. time tu badan aku mcm tiang letrik lagi.. tapi skang hampeh.. harapan nk jadi polis.

6.Apakah rancangan kartun atau rancangan tv yang anda masih ingat sampai sekarang?

ultramen, doraemon... aku xreti tgk tv kecik2 dulu.. lagi baek aku kuaq daripada dok umah tgk tv... kaco org lagi best

7. Makanan ringan apakah yang anda borong di kedai?

kopok super ring ngan sugus... ngan coklat yg mcm duit tu.. biar penuh poket aku... abis duit atas kabinet bapak aku aku gabus

8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak-kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang

ermmm.. klo sorang tu xla best sgt,... tp ramaii ar aku nk jumpe....

9. Apakah gelaran anda masa kecil?

dot...

10.Nyatakan seberapa banyak rakan blogger yang anda ingin tahu zaman kanak-kanaknya.

aku dok tunggu paan jawab soklan2 nie... syahrir tumaran, apis nizam, alip koshen, dan sapa2 pun bleh...

1 comments:

  |yanA Azizi|

September 15, 2009 at 1:44 AM

ko x beli dendang ke mase kecik2???.ish3, kan bole dpt mainan.haha..

aku takut maen polis entry..saiko.=|

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed