Pages

Like Us Facebook

Kini berdua, esok bertiga, lusa berempat, tulat makin ramai

Muhsin, muhsin.. terasa teramat cepat masa berlalu.. beberapa bulan waktu ang ckp kt aku.. mmg agak terkejut... terus aku percaya tanpa pikir panjang... bila pikir balik.. betul ke tidak neh... at last.. ang dh menikah... tahniah muhsin.. you're my hero.. hehe



walaupun kita bukan dari kelas atau batch yg sama.. tp kita dh lalui mcm2.. tapi bab kawen ang mendahului.. ang mmg otai muhsin.. haluan kita mungkin berlainan. namun objektif kita, target kita mungkin sama... InsyaAllah..


What ever it take... just go n do it.. n you're the great.. sekali harung kot... gila ah...
Masa akad nikah tuh.. aku dpt rasakan debaran.. tp aku rasa.. aku yg mendebar lebih...
gagah p dok dekat ngan ang.. pas tu aku yg gelabah xtentu pasal... haha... ang jugak yg cool..


Tok imam tu saja nk uji ang mushin.. Tuhan kasi hambanya ujian sbb dia tahu hambanya mmpu atasi nya.. So.. terbukti ang mampu atasi segala ujian dan cubaan utk menangguh akad nikah ang... haha.. serius otai tok imam tuh...

"Dalam kehidupan seharian, kadangkala terjadi perkara-perkara yang menyusahkan, mengganggu jiwa dan emosi dan apa yang dibuat semuanya tidak kena. Alangkah indahnya sekiranya ada seseorang yang boleh membuatkan kita lupa akan perkara-perkara tersebut walaupun dengan hanya melihat wajahnya. Dan sesungguhnya MUHSIN telah berjumpa dengan seseorang itu...."

2 comments:

  |yanA Azizi|

February 22, 2010 at 2:39 AM

ape tok imam tu soal muksin?? *curious* hehehe

  pidot86

February 22, 2010 at 9:38 AM

sila tanya muhsin...
muhsin mmg cool...
dan bersetyle..
haha

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed