Pages

Like Us Facebook

Wifi punya pukulan....!!!!


Diatas kebiadaban dan kedegilan aku... yg nk sgt2 buat benda alah... akhirnya menjadi kenyataan.. tp blum test lagi.. measure pun blum.. test ke device pun belum.. skali test terus ke device wifi card aku.. kang meletup mampus aku... tp itulah... degil.. degil .... degil...

thanks alot to those who help me alot..
thanks to :
1. design antenna - en evizal
2. fr4 board - mursyid
3. connector - sk
4. etching - xigt nama dia.. yg amek gambaq ari tuh..
5. UV light - penyu.

yg laen semua dpt hampir2 on the spot.. design ja dpt awal tp aku pemalas...
connector tu klo diikotkan xdak.. paling aku sedih. siap etching.. xdak sma connector tuh..

tp aku tersedar dari lamunan.. SK pernah beli dulu.. dia beli dulu.. rasenya 2 tahun lepas... ntah.. ye kot.. rasenya la.. tp mmg lama connector tu disimpan rapi dlm box puteh yg penyu beli tuh...

Dulu waktu dia beli.. mcm biasa la... jadahnya beli benda alah neh.. buat project microcontroller bukan pakai besi kuning neh(xtau tu benda apa) !!!!.. tapi besi kuning tu x di buang.. Dan hari ini ia amat berguna utk aku.. menyelamatkan aku dari pada moral down yg teruk akibat sikap main tarok ja.....

Realize again n again.. benda yg kita dpt sekarang(yg xtau benda apa), xsemestinya utk dipakai sekarang.. mungkin utk suatu masa di masa depan.. Jika kita ikotkan nafsu buang benda alah tuh.. maybe today, i would say.. never mind..


anything happens today may have a significant to our live after today..
may Allah help us on choosing the right decisions.

2 comments:

  |yanA Azizi|

March 7, 2010 at 4:23 PM

oh da dapat connector!. hehe
jom measure plak!!.=D

  pidot86

March 7, 2010 at 4:35 PM

hmm... ko g dulu..
dh measure nnti gitau aku..
nk suh ajar aku plak..

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed