Pages

Like Us Facebook

Agak kerap neh !!!





1. life mcm biasa... berputar tanpa henti... bila da mula.. mesti ada akhir kan.. kan bagus klo x mule.. haha.. tp dh ketetapan Ilahi... mengajar kita stay calm... baju je berkenal2 ngan budak2 datacraft.. dh mereka2 neh nk blah,... tp korang mmg terbaek.. mcm adik beradik dh.. asyik berebut pc je.. haha.... serius happening.. aku xtipu.. walaupun aku slalu ponteng keje... hehe.. tp masih ada kesempatan berkenal dgn korang semua.. nice to meet all of u.... kali nie baru betol2 org JB... haha.....

2. keje aku masih blur2... isnin neh spttnya ngan ibs.. training 3 hari.. pastu proceed 2nd interview.. serius aku mcm berat nk pegi situ.. ntah la... klo aku tgk pasal diri aku.. aku suka benda baru.. tp bila aku layan sesuatu benda.. mcm sekadar layan je.. aku x betol2 pro dlm satu2 bidang... sekadar faham2 yg basic.. then enough.. da bosan... masalah diri aku gak neh... semua bende aku nk tahu.. tp hanya yg asas... sbb tu aku rasa yg shah alam tuh mcm bagus.. tp sygnya.. aku da tolak.. dan IBS neh mcm perlukan aku supaya benar2 mendalami dan pro bidang tuh.. benda aku minat pun jadi xminat bila kena push hari2... dh tu nk keje mane mangkuk... keje ape senang.. bengong.. dh name pun keje.. keje la.. do the best.. the best u can do.. fuck la.. byk alasan plak... jgn bg byk alasa buleh dk... !!!!! keje xdtg sendiri.. keje kene cari.. xkisahla.. keje dgn org ke.. business sendiri ke.. pls la.. jgn byk alasan.. ini xbole.. itu xbole.. bangang..

3. 26-26hb lepas aku ikot kembara mahkota... sbg unit sokongan bawah skretariat kembara mahkota.. gua jd kuli beb.. perkara biasa la tuh... sbb blum pernah jd engineer lg... haha... dato zaini ujang ikot sampai habis oooo.. aku respect la... naek train skali.. tido mane ntah la.. aku kenal dia.. dia je xkenal aku.. haha... dekat chamek aku terperasan pegawai2 keselamatan UTM.. berdiri berseblahan motor2.. rupa2nya.. mereka neh yg bawak NC naek moto.. haha... tuanku naek moto.. VIP pun naek moto la.. terbaek la.. aku xsempat nk lompat moto2 yg ada.. at last naek lori TNB.. haha.. TNB yg standby kt dewan chamek tuh... haram tol.. semua gara2 dok nengok awek skinny naek moto ngan bapak dia.. haha... hampeh.

4. hari neh one day public holiday.. melagho yg disponsor oleh bos.. tgk wayang sampai karok.. walaupun aku xkarok langsung.. serius aku xreti kot... kol2 smpi kol 8 karok.. jem aku dok tgk org karox... tp great la... last day buat rakan2 sekerja... moga berjumpa lgi yer... jumpe aku pls la tegur aku... klo aku xtegur tuh. sbb aku xperasan la.. jumpe lg...

5. thanks to hery.. 9w2HPO.. bawak aku jln2 kt segamat... jugak rakan2 ham segamatdan JB. yg digital sstv tuh bunyi pelan sgt,.. kasi bingit sket... kasi tuanku tertanye2 ape bende tuh... haha.. nk attract tuanku mesti kene ada kelainan.. baru tuanku terpandang. haha.. sj je nk menambah.. haha... tq ham segamat...

6. ape yg kerap... ????? bertemu dan berpisah...
- rakan2 opis sebulan kenal.. dh de yg nk blah... dh sampai mase kan..
- skinny girl... baru tiga hari kelihatan.. dh xjumpe dh... dh xde jodoh.. haha

*crdt picture to http://9w2ekp.blogspot.com

2 comments:

  PaaNz

July 11, 2010 at 7:10 PM

suh amek leadcom xmaw..haha

  pidot86

July 12, 2010 at 10:23 PM

hehe....
hati xtenteram nk amek leadcom

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed