Pages

Like Us Facebook

Ramdhan Al-Mubarak

Agak lama aku tak posting. sbb sebenar adalah internet slow, tapi sbb yg paling sebenar adalah MALAS. inilah punca kepada masalah sebenar diri aku dan org yg seangkatan dgn aku.. tp mmber2 aku semua rajin2.. hahaha..

ari nie dh 15 september, bersamaan, 15 ramadhan.. apa yg aku dh buat.. nothing... nothing... but still trying.. test makin dekat. test yg paling kencang bg aku.. test yg berderet2... wawawa... kenapa aku malas study... bila buka jer rasa malas.. langsung xder mood... jawapannya cukup mudah.. tutup ja buku.. tapi bila test esok nya.. fuh.. mmg laju je study. why? why? why?

bak kata rumate aku.. "PAKSA DIRI STUDY"
rumata aku kata begitu bersebb, kita dilahirkan diduniaini bukannya sememangnya pandai.. kita yg kena memandaikan diri study.. katanya lagi, nk pandai kita kena paksa diri tuk study.. kini aku punya masa nk study, tapi terjebak ke alam cyber nie kejap.. kejap2 aku kat 2-3 jam gak la... mcm mana nk maju.. harap perut ja maju ke depan....

0 comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed