Pages

Like Us Facebook

Alhamdulillah Syukur

Bersyukur ke hadrat ilahi... aku masih bernafas lagi hingga ke saat ini, Hari ini hari Isnin, jam sekarang 3.16 ptg. aku masih bernafas lgi rupanya.. dan aku amat bersyukur... syukur syukur syukur..

Aku amat gembira cam nk nangis pun ade... gembira yg memungkinkan aku menitiskan air mata.. air mata kegembiraan.. bagi org laen mungkin ia hanyalah perkara biasa.. tp bagi aku.. ia amat bermakna dan membuatkan aku amat2 amat2 terharu.... Aku bersyukur sgt2...

Alhamdulillah... bila hati gelisah, tindakan diluarkawalan diri... merapu menyembunyikan kesedihan.. bersuka ria bagai tiada apa berlaku.. namun hakikat kejadian.. ia hanya benda kecik tp memberi kesan yg besar kpd diri..... Alhamdulillah...

yahooooo !!!!! yahoooooo!!!! yahoooooo!!!! yahoooo!!! yhoooo!!!..
google plak !!!
goooooogleee !!! gooogleee !!!! gooogleee!!! gooogleeee!!!
cam sie je...

whatever happen.. just to say Alhamdulillah...
next target pls...... !!!!

6 comments:

  PaaNz

April 19, 2010 at 6:41 PM

suka ang no

  pidot86

April 19, 2010 at 8:24 PM

yabedabeduuuu...

  syahirtumaran

April 20, 2010 at 2:41 PM

dpt awek baru ke??mantaplah dot!tahniah...:-)

  pidot86

April 20, 2010 at 4:28 PM

dpt pun x sesuke nie... haha

  |yanA Azizi|

April 21, 2010 at 4:17 PM

kenape2???? heee

  pidot86

April 21, 2010 at 4:42 PM

sbb... rahsie... wakaka...

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed