Pages

Like Us Facebook

Wah !!!.. Yeke

Assalamualaikum,

Wah !!! aku makan steambot dan x maragam perut aku.. padahal mkn yg BBQ je.. ahaha.. berbaloi la ngan aiskrem dia yg lazat lagi original... nie je aku suke.. 4 batang kot aku bantai...

sebelum aku tido setelah melagho semalaman sehingga ke pagi... aku nk tulis jap.. sket ja.... yang dirindui, SK .. haha.. email already sent regarding my thesis draft... xreplay lg plak.. huhu... okeh.. thanks my friends... dh lama x melagho sampai jam 6 pagi.. haha... ade pulak yg sporting.. nice to meet you. xtahu lah bile bakal diketemukan lg.. masing2 akan membawa diri masing2 demi mencapai cita2 dan kejayaan dunia akhirat. gud luck to all n my self.

"hati blum terbuka" haha.. ape bleh buat... tgk je lah.. wakaka... tp.. great la aku kasi.. sekurang2 kurangnya ada pendirian diri.. x ikot org je.. xmaen belasah je....great2.. bijak memilih , menang memakai.. ape bende lah neh.. dh ngantok cam neh lah... gatai nk tulih gak...

"sape die tu" hahaha... ini lagi lah.. dua2 ekor tanye bende yg same..i mean.. si dia dan kamu... haha... elok lah korang.. pegi maen jauh2 cepat2.. haha.. no komen !!!!!

skang neh apa nk buat... duit makin habis, makanan mkn kurang. kang lemak aku kurang.. masalah plak kot.. haha... ape nk buat.
1. cari kerja.
2. event report << pls la buat
3. cenderahati.. << tlg la settlekan secepat mungkin
4. cari kerja part time << mana nk cari neh.. giant.. kedai makan.. jusco.. mana2 la..
5. kemas bilik.. atau cari duit byr sewa sbb duduk lebih..

ape aku dapat selama aku di johor neh.... ramai aku kenal... kt sini scope kenalan aku yg aku prasan mcm melepasi sempadan limit.. haha... cam nk citer plak..nnti lah.. sape yg aku kenal dan ape aku belajar dr die... mereka2 neh.. mmg bagus.. baek dan peramah.. letih la plak nk citer skang...

6 comments:

  PaaNz

April 23, 2010 at 11:59 AM

bagus...jgn lupe p smyg jumaat...haha...

panjatkan kesyukuran....

  pidot86

April 23, 2010 at 1:08 PM

seb baek ang msg !!!
klo tidak hanyut.. haha

  |yanA Azizi|

April 23, 2010 at 9:18 PM

huh, aku paham pe yang ko tulis kat sini!. hahahaha..
tapi, aku tetap nak tau!!!. sape ek??.takpe2..nnt aku korek lagi ye. bersedia lah ko. hahaha

and, yes, malam tadi mmg fun!. walaupun merayau tanpe ade arah tujuan.T_T

wuuu,sedey plak entry ko. next time melagha lagi yok!.=p

  pidot86

April 25, 2010 at 3:49 AM

huhu... bagus lah ko dh paham... gud3x.. die tuh sape ek? aku pun cam dh lupe2 sket....

nnti ko nk tanye lg mesti aku dh lupe.. !!! haha..

bile gembira mesti ade sedih.. bila sedih mesti ade gembira.. mcm cycle.. huhu...

  Anonymous

April 28, 2010 at 11:03 PM

spe2?hahahahha..thnx for e'one la! =)

  pidot86

April 29, 2010 at 12:05 AM

sape ko tanye...
yg curi hati ko tuh lah.
:P

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed