Pages

Like Us Facebook

Life Continued as Usual

skang neh jam 3.29 minit pagi kot... hari selasa... tau dak hari apa ? ha.. selasa... sebut sket.. selasa
pasaipa ngan hari selasa.. sebb dh mmg hari selasa akan bertemu ngan hari rabu selepas ditinggalkan hari isnin.. get x ?

sebenarnya agak lama aku wat xtau benda neh.. tp asyik berulang tuh yg xtahan tu...
knp setiap pertemuan mesti ada perpisahan... aku tetiba rasa mcm sedih semacam ja.. kawan2 nk tinggai aku habih.. aku nk dok ngan sapa lagi.. depa tinggai aku.. aku pun nk tinggai depa.. habih tu.. pasaiapa kita kenai dulu dulu... pastu tinggai.. baek xyah kenai.. klo xkenai kan senang.. okay.. !!!

motivate balik.. nnti2 jumpa lagi... jumpa lagi ... jumpa lagi..

tp kan.. klo jumpa lagi pun.. keakraban sekarang xsama kan dgn masa akan datg atau masa lepas... mcm laen sket... klo skang bleh peluk2 lagi suka hati... mcm bangang.. next 1 year. aku xrasa klo jumpa bleh seakrab begini..

DAN....

ia berulang lagi.. bakal wujud pengganti baru.. kenalan baru... keakraban baru menggantikan kenalan, keakraban lama... tp itulah... ia xsama.. maybe dgn pengalaman baru.. method baru.. cara baru.... dan bakal berulang lagi.. iaitu... masing2 akan tinggai lagi.. mungkin pindah tmpt gheja ka.. pindah rumah baru ka.. ada saja..

motivate lagi !!!!
kenyataan skang nya...... apa2 pun xkan kekal lama.. if u said u r are very happy right now... there is an ending/limit... if u said u are sad now... after this u would be happy... there is no forever.. its only on our dream... on our heart to keep it warm enough... ini buatkan aku takot utk kenal lg... hahaha.. cam haram la...

may i write here that i miss someone right now... esok dh rabu... so... life continued as usual... never stop rotating..... sometime we want this and don't want this.. kind of choosy... let pretending we like everything n enjoy what we have.. not trying to get something not belong to us and resulting sadness becoz of the failure to get what we want... just enjoy what we have..
smile always.... also to u... !!!!
great. !!!!


True friends are like mornings, u cant have them the whole day,
But u can be sure, they will be there when u wake up tomorrow,
Next year and forever.

8 comments:

  PaaNz

April 28, 2010 at 11:13 AM

hehehehehehhehehe....
i got it....

  zuhairi

April 28, 2010 at 1:07 PM

like everybody owes said n keep saying... that's life... cest la vie... sampai ketemu lagi sahabatku... :(

  PaaNz

April 28, 2010 at 1:54 PM

btl2 sedih mamat ni :)

  pidot86

April 28, 2010 at 2:48 PM

haha..
gelak sj bleh dk ?

  |yanA Azizi|

April 30, 2010 at 12:59 AM

ouch, sedey lagi entry ko..T_T
'get tak'???.
hahahahahahaha..

  hudds

April 30, 2010 at 1:21 AM

get tak?
hahahahaha.

panjang umur jumpa lagi pidot. aku pun sedih gak. huu

  pidot86

April 30, 2010 at 2:55 AM

gelak lgi...

  |yanA Azizi|

April 30, 2010 at 10:16 AM

LOL!!

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed