Pages

Like Us Facebook

They are Here

Salam,

Gambar kenangan keluarga di umah tamu, UTM. Klo dilihat dan di 'zoom' kan.. hahaha.. mata kitaorg semua sepet2 terutama mata aku.. sbb gambar ni diambil sekitar jam 4.20 pagi.. hehe.. buang tebiat semua...

Semua ahli keluarga aku akan bertolak ke Melaka pada pagi tu utk pendaftaran adik aku.. so awallah bangun...


aku perkenalkan dari bawah, adik aku yg paling kecil - Abdul Rahma
dibelakang parent aku dari kanan anda, adik aku yg ke ke-4.. Syazwani, then Izzati(2nd)
then Afiq(3rd) and then me(1st)...

Cuti2 mereka mula sejak rabu lalu.. 2 hari di KL, then Jumaat di Nagori Sembilan.. Jumaat mlm sampai ke Skudai, hinggalah 5.30 pagi Ahad..

Jalan2 makan angin.. jalan sungguh tanpa aku.. padan muka aku.. klo xbleh tumpang dh.. klo aku nk tumpang jugak,
2 org kene kuar dari kete
sbb aku terlalu besar !!

maka aku ditinggalkan... apa2 pun semoga perjalanan mereka menggembirakan....

3 comments:

  Anonymous

January 19, 2009 at 12:43 PM

uhuhu.sile lah bersedey hati sebab tak dpt ikot diorg.ngee~

;P

  pidot86

January 19, 2009 at 2:03 PM

xper.. anna kan ade..

  Anonymous

January 20, 2009 at 12:21 AM

uhuww busukss saje. :P

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed