Pages

Like Us Facebook

Ucapan Palestin

UCAPAN PALESTIN KPD KITE: "Jikalau kami gugur syahid, dan anda sekelian terus diam membisu dan hanya menyaksikan sahaja, nantikan hari pembalasan. Kami akan tuntut dari Allah di atas kelembapan anda semua. Kami tidak akan redha terhadap kelesuan dan kebisuan anda semua. Kami tidak akan memaafkannya"


Tahun baru maal Hijrah. Dan tahun baru 2009..

Ucapan yg aku dapat dr blog http://hahnif.blogspot.com/

Adakah kita cuba membela partner kita. Partner kita dunia akhirat yg mana seagama dengan kita. Aku sendiri sedih dengan diri sendiri. Tiada apa yg mampu aku lakukan.. Adakah aku kekurangan ilmu, atau aku penakut, atau aku sememangnya tak nak ambil tahu. Kita wajib ambil tahu apa yg terjadi dengan partner kita. Kita wajib ambil tahu sejarah lepas dan apa kemungkinan yg mungkin berlaku lagi.. Jika kita dikurniakan ilmu, dipinjamkan ilmu, dipinjamkan otak bijak dan genius.. mampukan kita menghalang usaha zionis...

Apa yg wajib kita bantu sememangnya punyai pelbagai cara, pelbagai kaedah, pelbagai usaha dan pelbagai perancangan boleh dilaksanakn. Apa yang penting untuk melaksana sesuatu perancangan adalah kerjasa.. KERJASAMA- kunci segala perancangan... Dalam hal ini kita punyai satu cara iaitu. halang aliran tunai kepada Zionis.. Tapi bagaimana kita yg kerdil nk halang aliran wang negara berpengaruh.... Yahudi ini byk pengaruhnya, banyak usahanya, banyak wang nya, banyak modal nya. banyak bisnesnya..

Antara banyak2 yang ada kita mampu gugupkan bisnesnya.. bisnes yg mereka ada, bisnes yang mereka bawa, bisnes yg mereka agungkan. kita mampu gugat.. Kita mampu gayatkan mereka seakan2 jatuh dari tempat yang tinggi. Kita mampu patahkan salah satu aliran tunai mereka.. Kita boikot bisnes mereka.. Kita boikot apa jua bisnes mereka. Kita boikot apa jua barangan mereka.. walaupun ia adalah keperluan, kita masih ada alternative. Jika kita berkata TAK APA, ORANG LAIN ADA.

Maka, hilanglah semangat kerjasama, lunturlah semangat bersatu padu.. bangunlah kita semua... BOIKOT barangan zionis.. tidak kira apa product mereka. tidak kira berapa syer mereka. Tidak kira berapa untung mereka.. KITA TETAP BOIKOT...

0 comments:

Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

FEEDJIT Live Traffic Feed